Kundpartner Syd AB har funnits sedan 2007. Bolaget är nu under stark expansion och har ca 160 medarbetare.

Kundpartner tillhandahåller, sedan 2016, tjänster inom städning och internservice till företag och privatpersoner i Skåne, Blekinge och Göteborg.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är löpande bokföringsarbete, löneadministration och andra administrativa arbetsuppgifter.

Anställningen är på deltid med möjlighet till en heltidsanställning och arbetsplatsen är på vårt kontor i Ramlösa/ Helsingborg.

Krav: Grundläggande ekonomiutbildning, samt erfarenhet av bokföringsarbete.

Meriterande: Erfarenhet av ekonomiarbete inom personalintensiva organisationer.

Vi erbjuder Dig en organisation i utveckling där Du har stora möjligheter att påverka Din egen situation och framtid. Din roll ställer krav på noggrannhet, flexibilitet, strukturerat arbetssätt, att våga ta tag i nya uppgifter, samt känsla för service och en god självinsikt.

Din ansökan ställer Du till: Marina Quist, Kundpartner Syd AB, Gravörgatan 21, 253 60 Ramlösa alternativt till ekonomi@kundpartner.se.

Senast den 15/8 vill vi ha Din skriftliga ansökan. För mer information kan Du ringa EC Marina Quist eller VD Peter Rehnström på 042-263364.